Promocja marki na eventach

udowanie pozycji marki firmowej to proces długotrwały i wymagając, lecz dobrze rozegrany przynosi wzrost rozpoznawalności marki co przekłada się na realne zyski osiągane w firmie. Jakie formy promocji marki wyróżniamy? Które z nich są najskuteczniejsze? Które z nich wybierają marketerzy w 2018 roku?

Rozwój narzędzi marketingu internetowego oraz sposób ich mierzenia powoduje, że są to obecnie najczęściej wybierany formy promocji. Do wyboru są tutaj usługi pozycjonerskie (SEO), dzięki którym firmowa witryna ma szansę na wysoką pozycję w wyszukiwarkach np. Google. Firma Google oferuje również płatne formy promocji w postaci reklam AdWords. Świetnym sposobem na dotarcie do klientów są media społecznościowe jak Facebook, Instagram czy też Snapchat.

Stosunkowe niskie koszty dotarcia do dużej grupy odbiorców powodują wzrost procentowego udziału budżetu przekazywanego na Social Media. W wielu branżach ciągle najskuteczniejszą formą promocji i sprzedaży są eventy czy też branżowe targi. To idealna możliwość do rozmowy z nowymi partnerami biznesowymi oraz do rozdania materiałów reklamowych takich jak ulotki, broszury czy też mniej standardowych jak krówki reklamowe. To właśnie takie pudełka na słodycze robią furorę wśród przedsiębiorców, którzy doceniają skutecznych takich małych prezentów.

Mnogość dostępnych form dostępnej promocji to spora szansa dla wielu firm na wyróżnienie się na konkurencyjnym rynku. Wybór powinien zależeć przede wszystkim od naszej grupy odbiorów oraz możliwości personalnych i budżetowych jakie ma nasza firma.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *